luni, 13 iunie 2011

cultură.



Mergeam azi pe strada, la obisnuita plimbare, si am trecut pe langa un magazin- foarte fain, de altfel- de tablouri. Vad postat in fata vitrinei, un domn foarte bronzat-de la natura, proprietar mandru al unei burti pe masura.
Mirarea mea a atins cote maxime cand am vazut ca individul studia cu infrigurare si multa atentie ceva. Naiva am fost crezand ca se holba admirativ la vreun tablou, caci, apropiindu-ma, mi s-au spulberat toate iluziile cum ca domnul cu pricina ar prezenta o oarecare cultura si simt artistic, in ciuda infatisarii.
Mare dezamagire.
Individul se admira cu foc, mangaindu-se usor pe burta ca un pepene, ce de abia incapea in oglinda magazinului( pusa in vitrina de bietii vanzatori, cu bune intentii, dar oare pentru ce? ).


Concluzia zilei: arta nu mai pretueste nimic in ziua de azi. Sau, individul tuciuriu nu avea oglinda acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu