luni, 6 iunie 2011

o schiță a vieții lui Watchmann Nee.

Sa iubesc si sa nu fiu respectat;
Sa slujesc si sa nu fiu rasplatit;
Sa trudesc si sa nu fiu pomenit;
Sa sufar si sa nu fiu pretuit;

A fi turnat ca jertfa, nu a bea;

A fi frant, nu a pastra;

O viata de suferinta cautand binecuvantarile altora,

O viata de iubire si adevarata mangaiere pentru altii,

O viata care nu asteapta mila si preocupare din partea altora,

Care nu primeste nici alinare, nici aplauze.

Chiar in singuratate, chiar uitat,
Chiar mut, chiar parasit.

Lacrimi si sange vor fi pretul meu pentru cununa dreptatii;

A pierde totul- pretul meu pentru o viata credincioasa de pelerin.

Aceasta este viata, o, Doamne, pe care Tu ai ales s-o traiesti,

In acele zile cand ai umblat pe pamant,

Suferind cu bucurie toate nedreptatile si pierderea,

Astfel incat toti sa se poata apropia de tine si sa gaseasca odihna.

Nu pot sa vad cat de departe voi merge,

Si, totusi, alerg, stiind ca nu exista drum inapoi.

Vreau sa-Ti urmez exemplul Tau atat de desavarsit si adevarat,

Suportand nedreptatile fara a ma plange.

In aceste vremuri de incercare,o, Doamne, te rog

Sa-mi stergi toate lacrimile ascunse;

Vreau sa invat, o, Doamne, ca Tu esti rasplata mea,

Sa fiu o binecuvantare pentru altii in toate zilele vietii mele..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu